Vrh

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine Planis.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) in na podlagi priporočil GZS.


Lastnik in upravljalec spletne trgovine Planis.si (v nadaljevanju »spletna trgovina«) je podjetje Planis d.o.o., Cesta Borisa Kidriča 3, 1410 Zagorje ob Savi, ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik« ali »prodajalec«).


Prosimo, da pozorno preberete splošne pogoje poslovanja spletne trgovine, saj vas ti zavezujejo s trenutkom, ko vstopite v našo spletno trgovino. Šteje se, da ste z vsako transakcijo, opravljeno preko naše spletne trgovine, seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev.


Storitve spletne trgovine lahko koristite, ko se registrirate kot uporabnik. Ob registraciji v sistem pridobite uporabniško ime, ki je enako naslovu vaše e-pošte in si izberete geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec, ki je starejši od 18 let postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.


Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.


Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje preko naše spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine.

 

Opredelitev pojmov

  • prodajalec/ponudnik/upravitelj je podjetje Planis d.o.o., Cesta Borisa Kidriča 3, 1410 Zagorje ob Savi
  • obiskovalec Spletne trgovine Planis.si je neregistriran uporabnik, ki si izdelke v spletni trgovini Planis.si le ogleduje
  • uporabnik spletne strani je obiskovalec, ki se strinja s Splošnimi pogoji in opravi postopek registracije, pridobi uporabniško ime in geslo, s katerima se prijavi ob obisku spletne trgovine Planis.si
  • kupec je registrirani uporabnik, ki je opravil nakup v spletni trgovini Planis.si
  • Spletna trgovina Planis.si je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov

 

Registracija uporabnika

Vsak obiskovalec spletne trgovine Planis.si si lahko ogleduje izdelke in cene brez registracije. Za možnost nakupa je potrebna registracija, ki je brezplačna in uporabnika ne obvezuje k nakupu.

Vsak registrirani uporabnik z registracijo pridobi svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi osebno ali kot predstavnik podjetja oz. organizacije. Geslo je zaupno in znano le uporabniku. Uporabnik je dolžan posredovati verodostojne podatke ter varovati svoje uporabniško ime in geslo tako, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on oz. oseba, pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu. Uporabnik lahko geslo kadarkoli zamenja. V primeru pozabljenega gesla boste na e-naslov, ki pripada registriranemu računu, prejeli e-pošto z navodili, kako boste varno spremenili svoje geslo.

 

Kupec je lahko fizična ali pravna oseba oz. samostojni podjetnik, upoštevajoč podatke posredovane ob registraciji in oddaji naročila. Fizična oseba je izključno tisti registrirani uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.

 

Planis d.o.o. in fizične osebe medsebojne obveznosti urejajo s temi splošnimi pogoji in Zakonom o varstvu potrošnikov.

 

Planis d.o.o. in pravne ter fizične osebe oz. samostojni podjetnik, ki opravljajo pridobitno dejavnost, medsebojne obveznosti urejajo s pogodbo v pisni obliki oz. sprejemom splošnih pogojev. V primerih, ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.

 

Dostopnost informacij

Spletna trgovina Planis.si se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:

 

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
  • dostopnost izdelkov
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

 

Postopek nakupa

Če si želite ogledati, kaj je na voljo za nakup, enostavno prebrskajte spletni katalog izdelkov. Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite »Dodaj v košarico« in določite količino. Ko vaše naročilo vsebuje število artiklov, ki jih želite kupiti, se prijavite, če želite nadaljevati, ali pa se registrirajte, če prvič opravljate nakup v naši spletni trgovini. Nato vpišite svoje podatke za dostavo in plačilo, ponovno preverite svoje naročilo in v zaključni fazi potrdite nakup.

  1. NAROČILO ODDANO: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je oddal naročilo, oziroma da je njegovo naročilo v sistemu spletne trgovine Planis.si na strani ponudnika evidentirano kot  sprejeto. Od tega trenutka dalje ima kupec možnost v roku ene ure preklicati naročilo. V kolikor kupec v roku ene ure naročila ne prekliče je pogodba nepreklicno sklenjena.
  2. NAROČILO V OBDELAVI: Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v čakalno vrsto za obdelavo. Obdelava naročil se vrši ob delovnikih v delovnem času podjetja Planis d.o.o.. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila, v razdelku Moj račun.
  3. NAROČILO POTRJENO: Ponudnik v največ 48 urah od prevzema naročila pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med uporabnikom in ponudnikom je nepreklicno sklenjena, ko kupec prejme potrdilo na elektronski naslov (e-mail).
  4. NAROČILO ZAKLJUČENO: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi za prevzem, oz. odpošlje, o čemer  preko elektronskega sporočila obvesti kupca. To elektronsko sporočilo vsebuje tudi podatke o politiki vračila blaga, kontaktne podatke v primeru zamude pri dostavi blaga ter podatke o postopku  pritožbe.
    Ko naročilo dobi status ZAKLJUČENO, kupec prejme po elektronski pošti obvestilo, da je naročilo zaključeno, z vsemi zgoraj navedenimi podatki.

 

Izvedba ali preklic naročila

Prodajalec bo z aktivnostmi, potrebnimi za izvedbo prejetih naročil, pričel v najkrajšem možnem času. O prejemu vašega naročila vas bomo obvestili s sporočilom na vaš elektronski naslov.

 

Kupec lahko naročilo prekliče v roku 1 ure od oddaje naročila. Naročilo prekliče tako, da pošlje e-pošto na naslov: prodaja@planis.si v ZADEVO pa dopiše npr.: Preklic naročila št.: XXX. Naročnik nato v razumnem roku prejme obvestilo na e-pošto, da je NAROČILO PREKLICANO.

 

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 3-5 delovnih dni. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok do 15 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali po telefonu.

 

Cene in DDV

Vse cene v spletni trgovini so v evrih in vključujejo DDV (davek na dodano vrednost).

 

Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike spletne trgovine Planis.si. Registracija je brezplačna in brez obveznosti, uporabniku namreč ponuja samo dodatne ugodnosti. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Redna cena je priporočena prodajna cena proizvajalca oziroma uvoznika ali cena, ki jo sam oblikuje ponudnik. Redna cena velja za neregistrirane uporabnike, ki želijo opraviti nakup v naši poslovalnici in se ne želijo registrirati v spletno trgovino Planis.si.

 

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Lahko jih spremenimo brez predhodnega obvestila.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. 

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik naročilo POTRDI (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu NAROČILO POTRJENO). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

 

Načini plačila

V spletni trgovini Planis.si so omogočeni naslednji načini plačila:

  

OSEBNI PREVZEM NA SEDEŽU PODJETJA, Cesta Borisa Kidriča 3, 1410 Zagorje ob Savi:

  • z gotovino ob prevzemu (pravne osebe do 420,00 €) - velja spletna cena,
  • z nakazilom na račun upravitelja spletne trgovine Planis.si – Planis d.o.o. (po ponudbi / predračunu) - velja Spletna cena; prevzem blaga ni možen, dokler nakazilo ni vidno na našem TRR-ju,
  • plačilo s plačilno kartico ob prevzemu  - velja spletna cena, višja za 3 %,
  • obročno plačilo z naslednjimi NLB Plačilnimi karticami: MasterCard, VISA in Karanta*  - velja Spletna cena, višja za 3 %.

(*Obročno plačevanje z NLB Maestro kartico, NLB Posojilno kartico MasterCard in Karanta ter NLB Poslovno kartico MasterCard ni možno.)

 

Pozor: na sedežu podjetja nimamo vseh izdelkov na zalogi! Po e-pošti in s SMS sporočilom vas bomo obvestili, kdaj lahko prednaročeno blago prevzamete. Za vas bo rezervirano do tri delovne dni.

 

DOSTAVA Z DOSTAVNO SLUŽBO:

  • plačilo z gotovino po povzetju (pravne osebe do 420,00 €)  - velja spletna cena, kupec poravna stroške kupnine ob dostavi,
  • z nakazilom na račun upravitelja spletne trgovine Planis.si – Planis d.o.o. (po ponudbi / predračunu) - velja Spletna cena.

 

Dostava

Blago, naročeno v spletni trgovini Planis.si, bomo dostavili v najkrajšem možnem času kamorkoli v Sloveniji. 
Večino naročenih izdelkov pošljemo iz skladišča naslednji delovni dan po prejetem in obdelanem naročilu. V takem primeru bo izdelek na vašem naslovu najkasneje v treh delovnih dneh od naročila. Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo vam artikle že poslali. 

V primeru, da izdelek trenutno ni na zalogi oziroma ni dobavljiv, vas bomo o roku dostave obvestili po elektronski pošti ali na vaš telefon, katerega ste vpisali ob registraciji.
Status artikla DOBAVLJIVO pomeni, da se izdelek nahaja v našem ali dobaviteljevem skladišču. Podatek glede statusa zaloge se osvežuje enkrat dnevno, zato se lahko zgodi, da artikla ob kreiranju naročila ni več v skladišču!

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, pa lahko paket prevzamete na najbližji pošti. V določenih primerih lahko uporabimo tudi katero drugo kurirsko službo.

Blago lahko prevzamete tudi osebno na sedežu podjetja Planis d.o.o., Cesta Borisa Kidriča 3, 1410 Zagorje ob Savi (ob predhodni najavi na tel. št. 03 56 58 470 ali na elektronski naslov prodaja@planis.si). Poleg tega lahko na prevzemnem mestu izkoristite tudi priložnost za pogovor z našimi trgovci ali tehničnim osebjem, kateri bodo radi svetovali o uporabi kupljenih artiklov. 

Pri naročilu nad 200 € z DDV in izdelkih, pri katerih je to posebej navedeno, vam bomo naročeno dostavili BREZPLAČNO. Za vso ostalo blago zaračunamo dostavo v Sloveniji v znesku 5 €, ne glede na težo, količino ali vrednost vašega naročila. Če je skupna vrednost naročila skupaj z DDV manjša od 50 €, Vam dodatno, kot posebno postavko na naročilu/računu, zaračunamo strošek obdelave majhnih naročil v znesku 1,8 € z DDV! V kolikor je način plačila po povzetju preko plačilnega naloga, Pošta Slovenije lahko zaračuna stroške storitve odkupnina in provizije in sicer 1,05% vrednosti odkupnine oz. minimalno 1,07€ do maksimalno 5,36€.  
V nekaterih primerih je možna tudi sobotna dostava, dostava do 10. ure ali dostava po 16. uri. 

 

Dostava naročenega blaga v spletni trgovini je mogoča le na ozemlju Republike Slovenije.

 

Reklamacije ob prevzemu pošiljke (poškodovana pošiljka)

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.


V primeru, da prejmete poškodovano pošiljko (poškodba med prevozom (zunanjost pošiljke)) ali ste prejeli neustrezno število naročenih izdelkov, ki se razlikujejo od količine na prevzemnih dokumentih, potem TAKOJ reklamirajte pošiljko kurirju. Kurir bo na licu mesta sestavil reklamacijski zapisnik o poškodbi pošiljke.

Vse kasnejše reklamacije glede poškodb blaga ali prevzete količine prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih tudi naše podjetje ne more rešiti ali upoštevati. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, katerega je dostavljalec dolžan podpisati. Še posebej bodite pozorni na blago, ki ima nalepko STEKLO, LOMLJIVO ali kaj podobnega. Kakršnokoli žvenketanje pri manipuliranju je verjetno znak za razbito vsebino, kar seveda obravnavamo kot poškodbo pri dostavi. Zaželeno je tudi, da je poškodba zabeležena s fotoaparatom.

V nobenem primeru blaga ne vračajte direktno na naš naslov. Blago bo prevzel kurir dostavne službe in ga odnesel na sedež podjetja dostavne službe, kjer bodo ocenili upravičenost reklamacije oziroma vrednost povzročene škode. 

V primeru skritih poškodb pošiljke pa je prejemnik dolžan pisno obvestiti dostavno službo v reklamacijskem roku 8 dni, šteto od dneva prejema pošiljke dalje, s pogojem, da predhodno z nami skupno ugotovimo, da je poškodba po našem mnenju nastala izključno v času, ko je bila pošiljka v posesti dostave. 
 

V teh primerih se obrnite na logistični servis, ki je izvršil dostavo:

Pošta Slovenije - najbližjo pošto pokličite po telefonu in jim sporočite pomanjkljivost. Telefonsko številko lahko najdete na strani http://www.posta.si/poslovalnice/491.  
Pošta Slovenije posluje v skladu z zakonodajo s področja poštnih storitev, več o tem na tej strani.

 

Za vse dodatne informacije pa smo vam na voljo na tel. številki 03 56 58 470, oziroma na elektronskem naslovu prodaja@planis.si.

 

Sklepanje in arhiviranje pogodbe

Pogodbe so sklenjene v slovenskem jeziku.

Hranimo jih v elektronski in pisni obliki na sedežu podjetja Planis d.o.o. v Zagorju ob Savi, Cesta Borisa Kidriča 3.

Kupec lahko kopijo pogodbe pridobi z zahtevo, ki jo po elektronski pošti pošlje na naslov: prodaja@planis.si. Navesti mora znesek nakupa, datum nakupa in po možnosti izdelke, ki se nanašajo na predmetni račun. Za kopije pogodb (računov, dobavnic), ki so starejše od dveh let, lahko zaračunamo strošek izdaje.

 

Odstop od nakupa in vračilo blaga

Kupec – fizična oseba lahko, v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov, v 14 dneh po prejemu blaga, prodajalcu pisno sporoči odstop od pogodbe oz. naročila, in sicer na e-naslov prodaja@planis.si ali po navadni pošti na naslov: Planis d.o.o., Cesta Borisa Kidriča 3, 1410 Zagorje ob Savi, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev.

Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Vrnitev prejetega izdelka na naslov Planis d.o.o. v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

 

Kupec mora nato blago vrniti podjetju v 30 dneh po pisnem sporočilu na naslov:


Planis d.o.o.

Cesta Borisa Kidriča 3

1410 Zagorje ob Savi
s pripisom Spletna prodaja


Vračilo lahko kupec pošlje po pošti, v tem primeru so stroški pošiljanja na strani kupca, ali dostavi osebno v trgovino Planis d.o.o., Zagorje ob Savi.

 

Podjetje Planis d.o.o. ni dolžno sprejeti pošiljk z odkupnino.

 

V kolikor izdelke začnete uporabljati, pa si premislite, izgubite pravico do odstopa od pogodbe. Ob vračilu morajo biti izdelki nerabljeni, nepoškodovani, količinsko nespremenjeni in v originalni embalaži. Garancijske nalepke oz. pečati ne smejo biti odstranjeni. Vračilu je potrebno obvezno priložiti tudi kopijo originalnega računa. Prosimo, da priložite tudi pravilno izpolnjen obrazec za vračilo blaga in tako omogočite hitrejšo izvedbo potrebnih postopkov.

V primeru, da so vrnjeni izdelki poškodovani in v spremenjeni količini, vam zaračunamo ustrezno odškodnino, katera bo z zapisnikom ocenjena ob vračilu. Navedene stroške oziroma nižjo vrednost vrnjenih izdelkov bomo strokovno ocenili v roku 3 dni po vračilu ter vas o tem obvestili v roku 5 dni. Predlagamo, da oceno nižje vrednosti vrnjenih izdelkov predlagate tudi sami.

Vračilu priložite kopijo računa in garancijski list.

Odškodnina za znižano vrednost izdelka znaša:

  • pri tiskalnikih znižano vrednost predstavlja tudi celoten strošek zamenjave črnila, tonerja, traku in podobno, v kolikor so bili vzeti iz originalne embalaže ali nameščeni v tiskalnik,
  • v primeru, da je originalna embalaža izdelka poškodovana ali nepopolna, najmanj 15 % vrednosti izdelka, vendar ne manj kot 20,00 EUR,
  • v primeru vidne uporabe izdelka (vidne manjše poškodbe oziroma spremembe na izdelku) najmanj 25 % vrednosti kupnine, oziroma več, v kolikor gre za okvare, odrgnine ali druge na izdelku trajno vidne posledice uporabe; tovrstnih poškodb, ki jih niste prijavili takoj po prevzemu izdelka in pred odstranitvijo zaščitnih folij, proizvajalci ne priznavajo kot okvaro na izdelku!
  • pri notesnikih in računalnikih znižano vrednost izdelka predstavlja tudi strošek povrnitve v prvotno stanje: pregled in čiščenje virusov, brisanje ustvarjenih datotek in nalaganje operacijskega sistema in druge programske opreme, ki je bila naložena.

 

Priporočamo vam, da izdelkov, pri katerih takoj po prejemu ugotovite, da barva, velikost ali katera izmed drugih lastnosti, ni taka kot ste si predstavljali, ne odpirate v celoti ali jih sploh ne odprete, v kolikor je to mogoče. Pri odpiranju embalaže pazite, da embalaže ne poškodujete, ter da embalažo vključno z vso vsebino, ki je varovala vaš izdelek in posamezne dodatke, skrbno shranite vsaj pol leta od dneva prevzema, tako da bodo vaši stroški pri morebitnem vračilu čim manjši.

 

Kupec naročenega blaga pod navedenimi pogoji ne more vrniti v naslednjih primerih:

  • pri avdio in video posnetkih ter računalniških programih, če je kupec že odprl varnostni pečat ali je že uporabil aktivacijsko kodo za uporabo programa.
  • če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam.
  • če gre za potrošni material (npr. uporabljen CD medij, kartuše, tonerji in drug potrošni material).

 

Prodajalec vrne celotno kupnino takoj, ko je to mogoče, najkasneje v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca (ob vračilu obvezno priložiti številko transakcijskega računa).

 

Pravne osebe

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba oz. samostojni podjetnik, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. V tem primeru sprejemate pogoje, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vsako vračilo bo individualno obravnavano, pri tem pa bomo poskušali dosegati kriterije dobavitelja. Ob upravičenosti za vračilo artiklov lahko koristite zamenjavo za drug artikel po vaši izbiri (ki je enak ali cenovno dražji). Vračilo kupnine žal ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji , z razliko v že predhodno omenjenih možnostih odstopa od pogodbe.

 

Garancija in pooblaščeni servisi

Izdelek ima garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Nekateri artikli v naši ponudbi nimajo garancije (npr. potrošni material, programska oprema).

 

Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Če izdelek ima priložen garancijski list, lahko garancijo uveljavljate neposredno pri pooblaščenih servisih, ki so navedeni na garancijskem listu. Garancija se uveljavlja v skladu z zakonom in pod pogoji, ki so navedeni na garancijskem listu. Nepotrjen garancijski list še ne pomeni, da se garancija ne more uveljavljati pri pooblaščenem serviserju, saj v tem primeru skladno z 18. členom Zakona o varstvu potrošnikov ni potrebno, da garancijski list prodajalec posebej potrdi.

 

Proizvajalec oz. pooblaščeni serviser je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Pri uveljavljanju pravic iz naslova garancije na pooblaščenih servisih se upošteva, da garancija praviloma ne velja za: potrošni material, baterije, Ni-Cd, NiMH akumulatorje, žarnice, programsko opremo, diskete, video in avdio kasete, varovalke, elektronske komponente in podobno.

 

Če vam tak način reševanja reklamacij ne ustreza, garancijo lahko uveljavljate pri podjetju Planis d.o.o.

 

Če izdelek nima priloženega garancijskega lista, velja račun kot garancija, ki se uveljavlja pri podjetju Planis d.o.o..

 

Če artikel vračate v garancijo, je zaželeno, da se ga dostavi oz. pošlje v originalni embalaži, obvezno pa je potrebno priložiti vse predmete nakupa (priključni kabli ipd.) in navesti vzrok vračila oz. opis napake. Pred pošiljanjem izdelkov v servis v garancijskem obdobju po pošti je obvezen predhoden dogovor na kontaktni e-mail servis@planis.si, z namenom učinkovitejšega reševanja reklamacijskega postopka. Podjetje Planis d.o.o. ni dolžno sprejeti pošiljk z odkupnino.

Podjetje Planis d.o.o. ne odgovarja za morebitne fizične poškodbe, ki bi nastale pri dostavi artiklov v servis ali iz servisa.

  

Stvarne napake

Stvarne napake so v praksi zelo redke. Kupci imate možnost prijaviti in uveljavljati svoje pravice iz tega naslova, če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite. Zahtevate lahko, da:

  • brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku ali
  • vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako ali
  • izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom ali
  • vrnemo celotni plačani znesek.

Izdelek nam dostavite v pregled. Prosimo, da izdelku priložite zapisnik. 

Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo. 
V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku osmih dni po prejemu izdelka v pregled. V nasprotnem primeru vas v roku osmih dni po prevzemu izdelka na sedežu podjetja Planis d.o.o., Cesta Borisa Kidriča 3, 1410 Zagorje ob Savi, pisno obvestimo, da je napaka sporna. 

V primerih, ko je prijavljena stvarna napaka na izdelku sporna, vam bomo po zaključku postopka izdelek vrnili v enakem stanju, kot je bil prevzet. V kolikor boste želeli uveljaviti garancijo za brezhibno delovanje izdelka, boste to lahko nadaljevali na pooblaščenem servisu.

 

 

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

 

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval

 

Varovanje osebnih podatkov

Podjetje Planis d.o.o. se zavezuje k varovanju osebnih podatkov naših uporabnikov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Osebni podatki se bodo uporabili zgolj za izvedbo vašega naročila, druge zahteve ali za stik z vami v smislu odgovora na vaša vprašanja.

Osebne podatke in kontaktne informacije bomo uporabljali le za namene, za katere so bili posredovani, v skladu z vašim dovoljenjem.

Vaši podatki bodo za izpolnitev naročila in dostavo paketa posredovani tudi našim pogodbenim partnerjem. To nam omogoča, da zagotovimo nemoten proces končne izvedbe vašega naročila in da vas lahko obvestimo o morebitnih spremembah ob dostavi.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Za varne avtorizacije in transakcije s plačilnimi in kreditnimi karticami skrbi procesni center BANKART. Avtorizacije plačilnih in kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. 

 

Avtorske pravice

Objavljene vsebine in tehnologije so last podjetja Planis  d.o.o. Med avtorska dela sodijo predvsem vsi deli programske kode, vsa programska arhitektura in inženiring, grafični elementi, slike, zvočno in slikovno gradivo ter drugi avtorski elementi, ki jih zaradi narave ni potrebno označevati z oznakami avtorsko zaščiteno. Zaščitena je tudi struktura, kot posamezne idejne rešitve. Vsakršno kopiranje, navajanje, presnemavanje, posnemanje in razširjanje brez vednosti podjetja Planis d.o.o. je prepovedano.

Dobavitelj ali uporabnik z objavo svojih vsebin dovoljuje podjetju Planis d.o.o. ter vsem ostalim ogled teh vsebin brez omejitev v okviru javnih knjižnic, kategorij in ostalih funkcij portala ter e-posredovanje, posredovanje preko vmesnikov, uvrščanje na druge strani, komentiranje, ocenjevanje, reproduciranje teh materialov za nekomercialno oziroma osebno rabo.

 

Pogosta vprašanja in odgovori

Če na tej strani niste našli ustreznega pojasnila, posredujte vprašanje na naslov:  prodaja@planis.si

 

 

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadar koli in na kakršen koli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

 

Pritožbe in spori

Spletna trgovina Planis.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.

Prodajalec je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti prodaja@planis.si. Kontaktna oseba za morebitne pritožbe oz. spore je ga. Jasna Volkar.

Prodajalec bo v čim krajšem času potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga obveščal o poteku postopka.

Prodajalec si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V nasprotnem primeru je za reševanje spora pristojno sodišče.

 

Osebna izkaznica
NAZIV PODJETJA: Planis d.o.o., Cesta Borisa Kidriča 3, 1410 Zagorje ob Savi

Identifikacijska št. za DDV: SI40565521
Registracijska številka: 1/39772700
Sodni register Ljubljana


NASLOV TRGOVINE: Cesta Borisa Kidriča 3, ZAGORJE OB SAVI
DELOVNI ČAS: od ponedeljka - petka: 9-16h, sobote, nedelje in državni prazniki: ZAPRTO


TELEFON: 03 / 56 58 470

E-NASLOV: prodaja@planis.si


KONTAKTNA OSEBA: ga. Jasna Volkar

Naprej